Ahad

Kasut merah pujaan


Perempuan ni kadang - kadang pelik. Terutamanya aku. Sekarang aku tengah mengidam nak beli kasut. Kaki aku ikut kasut. Kadang - kadang size 4 kadang - kadang 5. Maklumla,,cinderella.
( konon )

Sekarang mood aku tak berapa nak elok. Sebab itu aku nak macam - macam. Tapi kalau mengidam nak beli kasut tu macam - macam ke.? Normal saja kan.?

Yela. Aku mengaku. Aku memang banyak kasut. Ada. Dalam kotak atas almari. Bukan tak nak pakai tapi 'mereka' sangat cantik. Takkan nak pergi kandang pun nak pakai
( kandang itu kat tempat aku tempat makan )

Walaupun aku kurang ketinggian aku lebih suka pakai flat shoes sebab ianya lebih selesa dan aku rasa ianya lebih ' jijak ' tanah la. Tak ada la jalan terhuyung - hayang.

* Dah lama teringin nak beli kasut flat merah tapi tak ada yang sesuai la. tak ada size la. hish!


Tiada ulasan: