Jumaat

KaryaONE akhirnya


Akhirnya, berakhir juga hari karyaOne yang boleh dikatakan agak memenatkan aku dan rakan - rakan. Walaupun ada banyak masalah tetapi akhirnya boleh la di 'handle' sebaik mungkin. Penat selama 4 hari boelh dikatakan berbayar la dengan hasil malam KaryaOne yang telah berlangsung. Walaupun aku cuma menjadi makcik keselamatan tetapi aku agak riak juga kerana malam KaryaOne boleh dikatakan agak berjayala katanya.

Terima kasih kepada kawan - kawan, pensyarah - pensyarah tak lupa kepada Bos aku dan anak - anak buah kerana turut sama membanting tulang dalam menjayakan malam KaryaOne. Kau tau, tugas menjaga parkir bukan senag beb. berkilat kulit - kulit aku yang tersedia berkilat ni. Sabar je la. huhu.

Mari jeolous kan diri anda dengan sedikit gambar - gambar yang telah saya rakam sepanjang Minggu KaryaOne

* Yes ! My first time wearing skrit labuh ini.

* Iqram sangat hensome dan wangi. Serius!

* Itu bukan artis. One of my friend.

* Thankz ayun kerana sudi datang memeriahkan minggu KaryaOne


* jual pas masuk bukan kerja aku. aku posing - posing saja.

Itu sahaja gambar yang ada setakat ini. Aku capture pakai handphone saja. Si pemegang kamera besar dan mahal entah bila nak upload gambar. tak sabar dah ni.

Tiada ulasan: