Ahad

Bazar Ramadhan Kejam

Aku bukan kaki makan pun. Bukan makan kaki or makan guna kaki tapi aku bukanlah pecinta makanan pun. Maksudnya aku tak kuat makan lah. Cehh,,

Tapi Bazar ramadhan yang kat sebelah PKNS Shah Alam sangat kejam aku rasa. Aku duduk dalam PKNS building pun dan dapat bau dah macam - macam makanan kt luar tu. Makruh puasa aku tau tak? Sabar ajelah.

Then,bila dah keluar. . . . Apa pun tak nampak. Nampak makanan aje di kiri dan kanan. Nafsu melonjak - lonjak. Duit dalam purse vibrate mengalahkan mesin basuh. Semua nampak sedap weh.

Cempedak goreng!! Ayam goreng!! Kueh mueh!! Argghhh..

Nope, aku kena save la. Tak sedar diri, dah la tak ada duit tapi nak makan macam - macam. Aku tahu kalau aku beli juga mesti membazir macam semalam - semalam yang lepas juga kan. Jadi baik tak payah. Eh BIG APPLE. Beli la,, desert ok.

Sorry gambar bazar tiada. Terlalu sensor. Nanti batal puasa.
Gambar shopping tak sensor. Lalalala



Tiada ulasan: