Ahad

Sepatutnya 2



ini adalah gambar cake. sweet kan..

Hai, heloo dan salam.

Hari ini hari terjadinaya aku. dah 23 tahun aku hidup sebagai manusia disamping manusia - manusia yang lain. Selamat hari jadi untuk aku. Tak lupa juga selamat hari pekerja. Walaupun hari ini ayah aku sibuk bekerja sampai tak ada masa nak hantar aku ke terminal. ( hari ini aku pulang ke Shah Alam, berkerja sambil belajar )


Hari jadi. mestila kena bergumbira kan. Tapi aku tak ada la gumbira sangat. Bukan sedih cuma tak gumbira. Sebabnya ada yang hilang la. Last year, hari ini sepatutnya 2 perkara aku sambut, selain dari hari pekerja itu la. Tapi kini tidak lagi,,ceewaah.. maklumla.. sudah single..kau faham? kalau faham tak perlu untuk aku jelaskan lagi. Hati aku dah berdenyut - denyut dah ni. kang banjir pula bilik aku ni. melupakan bukan perkara senang. eh,sudah! Jangan dipanjangkan kisah.

Aku doakan Kau gembira dan bahagia. Itu saja yang aku mampu lakukan. Selamat ulang tahun ke 4 perkenalan kita.