Khamis

Like father like son


Jaden Smith sangat sweet la. Maksud title di atas bukan la seperti dalam Bahasa Melayunya ' Bapak borek anak rintik ' tapi maksud aku, suka bapak suka anaknya. Aku pun suka bapaknya. Haha. Budak bertuah ini kalau dia nak kat aku dah ' tangkap dia dah..hikhik. Gediks!

Nama tak tipu punya : Jaden Christopher Syre Smith ( Will Smith tu daddy dia la. )

Tarikh lahir : 8 Julai 1998

Tempat Lahir : Malibu, California, U.S


Mari lihat betapa manisnya dia.

* Alololor, waiting for your daddy eh?Ciut!

* See, almost like his father la. Copy and paste.

* Aku tengok Karate Kid mengalahkan adik aku. Bukan best sangat pun ceritanya. Yeah, aku tengok sebab aku nak tengok dia la. Geram2.!


Actualy, satu family dia aku suka. Daddy dia yang hot. Mami dia yang meletop dan siblings dia yang unik - unik belaka. I love Smith's Family!

Tiada ulasan: