Selasa

Aku banyak kerja lain lah!



Hari ini tak ada mood mau bikin apa - apa. Mau suap makan pun malas. Perut lapar tapi tetap tak ada mood juga. Semalam dah megi takkan hari ini nak makan megi lagi. Now, aku tahu kenapa rambut aku gugur sampai penuh satu rumah dengan rambut aku. Angkara meggi yang sedap tu rupanya.

Sekarang aku buat apa bukan aku tak tahu. Nak tidur awal hati tak tenang. Entah apa yang ada dalam hati aku pun aku tak tahu. Sakit hati ke aku? Takkanlah. Aku nak sakit hati kenapa? Apa hak aku. Yelah, aku tengah tunggu seseorang. Dari pagi lagi. ni dah tengah malam masih tak ada khabar berita. Takkan aku nak fikir pasal kau je. Aku ada exam la esok lusa. Aku ada assignment la nak hantar. Aku ada report la nak kena buat. Aku ada banyak kerja lagi la selain dari fikir pasal kau yang kau belum tentu fikir pasal aku. Tension betul.

Sudahlah!


Tiada ulasan: