Selasa

Weekend is coming


Yeay! This weekend nak keluar jejalan bersama kawan- kawan. Excited tak hingat ni. Lama siot tak keluar jejalan. Masalah kewangan asyik menyelebungi diri je. Sekarang tak ada la kaya sangat tapi dah ikat perut sikit sebab nak keluar. Nak tengok NUR KASIH sebenarnya.

Oleh sebab lama dah tak keluar jalan - jalan, perasan ini begitu nervous sekali. Dalam otak dah start fikir baju apa yang hendak dipakainya. Hahaha. Excited kan? Eh, Who care?

Harap aku happy pada hari itu dan harap tiada masalah yang akan mengganggu otak aku sepanjang hari aku nak keluar jalan - jalan itu.

Aduh. Nak pergi jalan - jalan ni. Alang nak beli baju superman ( Faizal Tahir ), tapi nampaknya terpaksa postpone lagi la. Bila agaknya dapat beli ya. lama - lama gigit jari la. sedih2..

* Cool. Tapi kalau aku pakai is not cool.. haha.

* Kalau aku ada duit ( berangan ) aku nak beli baju superman ni setiap warna yang ada. Baru nampak hebat. Yeah.! Jadi bila aku tengok orang lain pakai aku pun boleh cakap dengan belagaknya. Hey u,, i have that colour tooo laa...

( Sambil nyanyi lagu superhero )

Tiada ulasan: